月曜日, 6月 24, 2013

ここでも『待ちは終わった』とされていて、次元上昇プロセスがはじまると指摘されているので、すでに他の場所で『旧秩序を引き継ぐ新しい統治体、変化の為のマスタープランと適切なスケジュールについてあなた方に説明しますが、それらの内のあるものは、最も良く情報に通じている人たちにとってさえ驚くべきものでしょう。』とあるので、これからが何かと予期せぬイベントも含め忙しく、軽々に予断は出来ない時期になりそうだ。

http://www12.plala.or.jp/gflservice/gflservice.html
神・・・待ちは終わりました。あなた方が期待しているあらゆる事は今日満たされます。このメッセージの公開によって、私は、”次元上昇プロセスは今、ついに始まる。”、と申し上げます。



http://soul4free.wordpress.com/2013/06/22/its-time-lets-go-message-from-god-through-m-gamma-22-06-2013/

22. Juni 2013 von Badeem - Sirian Starseed
Its Time, let’s go – Message from God through M. Gamma ~ 22.06.2013

(Translated on the 20.06.2013, original language German)

Today I’ll give you the last message before the ascension. You have received from this channel several information about the subject ascension and your where doubting if they are right or wrong. Well, my children it is your decision if a message responds to you or not. I the heavenly father can assure you this channel is real and has no need for a personal display. But this is not the subject of the day. I have a short message for the humans on earth.

THE WAIT IS OVER. Everything you have been expecting will be fulfilled today. With the publication of this message I proclaim

THE ASCENSION PROCESS CAN FINALLY BE INITIATED NOW!!

Everything is ready, also you my beloved children. No promises anymore, no waiting anymore. Everything is ready that it can start.

Look for a nice spot or place to stay and watch the sky. In the course of the day, depending on the time zone, you will see signs of change. Once these signs are seen, I ask you that you move into your heart. From there your journey begins in to a New Age, in to a New World, in to New Earth.

It’s time my beloved children, it’s time and finally we can celebrate together. You have made it my beloved humans. You are free, because this was my will and my will shall be done.

In great love to my children
 YOUR FATHER

__

Copyright © Gamma Marc. It is allowed to share this message in its complete form without changes and when the author’s name and the link to the original site is given. http://soul4free.wordpress.com

神・・・2013年6月22日 次元上昇前の最後のメッセージ           

http://soul4free.wordpress.com/2013/06/22/its-time-lets-go-message-from-god-through-m-gamma-22-06-2013/

Its Time, let’s go - Message from God through M. Gamma ~

(on the 20.06.2013, original language German)



今日は、次元上昇前の最後のメッセージをお伝えします。あなた方はこのチャネラーから次元上昇と、正しいかどうか疑問に思うことについての幾つかの情報を受け取りました。



さて、私の子供たちよ、メッセージがあなた方に合っているのかどうかは自分で判断してください。私、天なる父は、このチャネラーが真正であることを保証します。しかし、これが今日のテーマではありません。私は地球上の人間に短いメッセージを送ります。



待ちは終わりました。あなた方が期待しているあらゆる事は今日満たされます。このメッセージの公開によって、私は、

”次元上昇プロセスは今、ついに始まる。”

と申し上げます。



又、愛する子供たちよ、あらゆることの準備は完了しました。もう約束をすることはなにもありませんし、もうこれ以上書くことは何もありません。あらゆる事を始められるように、準備が出来ました。



素敵な場所を見つけて空を眺めてください。タイムゾーンによりますが、変化のしるしが見られるでしょう。これらのしるしが見られたら、ハートの中に移動してください。そこから新しい時代、新しい地球へのあなた方の旅が始まります。



私のかわいい子供たちよ、今がその時です。いまがついに私たちが共に祝える時です。私のかわいい子供たちよ、あなた方はやり遂げました。これは私の意志であり、私の意志は実現するのですから、あなた方は自由です。



子供たちへの大いなる愛をもって、あなた方の父より。    

0 件のコメント: